Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Euromarketing : strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku

Tytuł :
Euromarketing : strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Autorzy :
Komor, Marcin
Temat :
Marketing międzynarodowy
Jednolity rynek Unii Europejskiej
Kraje Unii Europejskiej
Zarządzanie i marketing
Rok wydania :
2000
Wydawca :
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN :
8301130253
Seria :
Przedsiębiorczość
Opis fizyczny :
202, [1] strona : tabele, wykresy ; 24 cm
Uwagi :
Bibliografia
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 81726
Sygnatura :
M M 81726
Nr Inwentarza :
000 101003
Sygnatura :
M D 101003

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz