Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategiczne planowanie marketingowe

Tytuł :
Strategiczne planowanie marketingowe
Autorzy :
Kłeczek, Ryszard
Kowal, Witold
Woźniczka, Jarosław (1964- )
Temat :
Marketing
Planowanie
Plan marketingowy
Planowanie strategiczne
Zarządzanie i marketing
Rok wydania :
1999
Wydawca :
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN :
8320811805
Współtwórcy :
Styś, Aniela (1942- ). Redakcja
Opis fizyczny :
413,[1] strona : ilustracje ; 21 cm
Uwagi :
Czytelnia : Marketing
Bibliografia na stronach 401-404. Indeks
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 92480
Sygnatura :
M D 92480
Nr Inwentarza :
000 118526
Sygnatura :
M M 118526

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
000 81657
Sygnatura :
Cz Cz 81657
Nr Inwentarza :
000 92479
Sygnatura :
Cz Cz 92479

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz