Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

22 niezmienne prawa zarządzania marką

Tytuł :
22 niezmienne prawa zarządzania marką
Autorzy :
Ries, Al
Ries, Laura
Temat :
Firma (nazwa)
Marketing
Znak towarowy
Rok wydania :
[1999]
Wydawca :
Warszawa : Prószyński i S-ka
ISBN :
8372554560
Seria :
Marketing
Współtwórcy :
Sawicki, Jarosław. Tłumaczenie
Opis fizyczny :
180, [1] s. ; 21 cm
Uwagi :
Indeks
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 81590
Sygnatura :
M M 81590
Nr Inwentarza :
000 83006
Sygnatura :
M M 83006

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz