Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Opakowanie jako instrument marketingu

Tytuł :
Opakowanie jako instrument marketingu
Autorzy :
Hales, Colin F
Temat :
Opakowania
Marketing
Zarządzanie i marketing
Rok wydania :
1999
Wydawca :
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN :
8320812232
Seria :
Marketing Bez Tajemnic
Opis fizyczny :
154 strony ; 21 cm
Uwagi :
Czytelnia : Opakowalnictwo
Bibliografia
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 81500
Sygnatura :
M M 81500
Nr Inwentarza :
000 91600
Sygnatura :
M D 91600
Nr Inwentarza :
000 91601
Sygnatura :
M D 91601
Nr Inwentarza :
000 81501
Sygnatura :
M M 81501

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr Inwentarza :
000 81499
Sygnatura :
Cz Cz 81499

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz