Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Estetyka w marketingu : strategiczne zarządzanie markami, tożsamością i wizerunkiem firmy

Tytuł :
Estetyka w marketingu : strategiczne zarządzanie markami, tożsamością i wizerunkiem firmy
Autorzy :
Schmitt, Bernd (1957- )
Simonson, Alex
Temat :
Firma (nazwa) reklama
Reklama estetyka
Marketing
Rok wydania :
1999
Wydawca :
Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu
ISBN :
8372300232
Seria :
Biblioteka Menedżera
Współtwórcy :
Bernacki, Marek (1965- ). Tłumaczenie
Opis fizyczny :
447 s. ; 21 cm
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 81146
Sygnatura :
M M 81146

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz