Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing bezpośredni : czyli jak zaprzyjaźnić się z klientem

Tytuł :
Marketing bezpośredni : czyli jak zaprzyjaźnić się z klientem
Autorzy :
Otto, Jacek (1957- )
Temat :
Marketing
Rok wydania :
1994
Wydawca :
Warszawa : Business Press
ISBN :
8390116960
Seria :
Bussinessman Book
Opis fizyczny :
172, [2] s. : rys. ; 21 cm
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 70086
Sygnatura :
M D 70086
Nr Inwentarza :
000 80566
Sygnatura :
M M 80566

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz