Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sponsoring : czyli jak promować firmę wspierając innych

Tytuł :
Sponsoring : czyli jak promować firmę wspierając innych
Autorzy :
Sznajder, Andrzej
Temat :
Sponsoring
Marketing
Rok wydania :
[1998?]
Wydawca :
Warszawa : Business Press
ISBN :
8390510650
Seria :
Biblioteka Businessmana
Opis fizyczny :
196,[1] S. ; 21 cm
Uwagi :
Bibliogr
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 79805
Sygnatura :
M M 79805
Nr Inwentarza :
000 79806
Sygnatura :
M D 79806
Nr Inwentarza :
000 79807
Sygnatura :
M D 79807
Nr Inwentarza :
000 80569
Sygnatura :
M M 80569

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz