Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podstawy marketingu : praca zbiorowa

Tytuł :
Podstawy marketingu : praca zbiorowa
Temat :
Marketing
Zarządzanie i marketing
Rok wydania :
1995
Wydawca :
Kraków : Instytut Marketingu
ISBN :
8390069886
Współtwórcy :
Altkorn, Jerzy (1931-2004). Redakcja
Opis fizyczny :
436 stron : ilustracje ; 21 cm
Uwagi :
Magazyn wolnego dostępu : Marketing. Handel
Czytelnia : Marketing
Bibliografia
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
001 1623
Sygnatura :
M A M A1623
Nr Inwentarza :
001 1623
Sygnatura :
M A M A1481
Nr Inwentarza :
001 1623
Sygnatura :
M A D A1481
Nr Inwentarza :
001 1623
Sygnatura :
M A D A1481
Nr Inwentarza :
001 1623
Sygnatura :
M A M A1481
Nr Inwentarza :
001 1623
Sygnatura :
M A D A1481
Nr Inwentarza :
001 1623
Sygnatura :
M A M A1481
Nr Inwentarza :
001 1623
Sygnatura :
M A D A1481
Nr Inwentarza :
001 1623
Sygnatura :
M A D A1481

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz