Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podstawy marketingu

Tytuł :
Podstawy marketingu
Temat :
Marketing
Rok wydania :
1996
Wydawca :
Poznań : Akademia Ekonomiczna
ISBN :
8385530606
Współtwórcy :
Mruk, Henryk. Red
Opis fizyczny :
330 s. ; 24 cm
Uwagi :
Magazyn wolnego dostępu : Dział - Marketing. Handel
Bibliogr
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
001 1909
Sygnatura :
M A M A1909
Nr Inwentarza :
001 1909
Sygnatura :
M A M A1909
Nr Inwentarza :
001 1909
Sygnatura :
M A M A1909
Nr Inwentarza :
001 1909
Sygnatura :
M A M A1909
Nr Inwentarza :
001 1909
Sygnatura :
M A M A1909
Nr Inwentarza :
001 1909
Sygnatura :
M A M A1909
Nr Inwentarza :
001 1909
Sygnatura :
M A M A1909
Nr Inwentarza :
001 1909
Sygnatura :
M A M A1909
Nr Inwentarza :
001 1909
Sygnatura :
M A M A1909
Nr Inwentarza :
001 1909
Sygnatura :
M A M A1909

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz