Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Instrumenty marketingu i ich zastosowania : wybrane problemy

Tytuł :
Instrumenty marketingu i ich zastosowania : wybrane problemy
Temat :
Marketing
Rok wydania :
1997
Wydawca :
Poznań : Akademia Ekonomiczna
Seria :
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczaj w Poznaniu.Seria I ; 242
Współtwórcy :
Szulce, Halina. Red
Opis fizyczny :
101 s. : il. ; 24 cm
Uwagi :
Magazyn wolnego dostępu : Marketing. Handel
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
001 1912
Sygnatura :
M A M A1912
Nr Inwentarza :
001 1912
Sygnatura :
M A M A1911
Nr Inwentarza :
001 1912
Sygnatura :
M A M A1911
Nr Inwentarza :
001 1912
Sygnatura :
M A M A1911
Nr Inwentarza :
001 1912
Sygnatura :
M A M A1911
Nr Inwentarza :
001 1912
Sygnatura :
M A D A1912
Nr Inwentarza :
001 1912
Sygnatura :
M A M A1911
Nr Inwentarza :
001 1912
Sygnatura :
M A M A1911
Nr Inwentarza :
001 1912
Sygnatura :
M A M A1911
Nr Inwentarza :
001 1912
Sygnatura :
M A M A1911

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz