Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Psychologia konsumenta dla menedżera marketingu

Tytuł :
Psychologia konsumenta dla menedżera marketingu
Autorzy :
Foxall, G. R. (1949- )
Goldsmith, Ronald Earl
Temat :
Konsumenci (ekonomia)
Marketing
Rok wydania :
1998
Wydawca :
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN :
8301126876
Seria :
Przedsiębiorczość
Współtwórcy :
Zagrodzki, Michał. Tł
Opis fizyczny :
284,[1] s. ; 24 cm
Uwagi :
Bibliogr
Książka
 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr Inwentarza :
000 78982
Sygnatura :
M M 78982
Nr Inwentarza :
000 78983
Sygnatura :
M D 78983
Nr Inwentarza :
000 78984
Sygnatura :
M D 78984
Nr Inwentarza :
000 78841
Sygnatura :
M D 78841

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz